Monday, October 3, 2011

Hej!




Hej! Mitt namn är Tara Foley och jag är en student vid University of Michigan, men jag är född och uppvuxen i Kalifornien. Jag har två bröder, en mamma och pappa. Jag har också en häst som heter Memo, två katter och två getter hemma. Mina getter heter Knox och Mable.

Här i Michigan är jag på roddlaget och det är väldigt roligt! Vi tränar mycket på gym och på vattnet. Det finns en hel de teknik i sporten så vi gör en massa övningar. Vi tävlar på hösten, vintern
och våren.

Jag bor i ett hus med fyra av mina lagkamrater. Alla har sina egna sovrum, och vi delar badrum, kök och ett vardagsrum. Vårt hus ligger på hörnet av två gator och är målat vitt och ljusblått. Våra grannar är mycket trevliga och älskar att festa. Det är ett roligt ställe att bo!



3 comments:

  1. Var i Kalifornien bodde du innan? Jag har varit i LA en gång, men jag tyckte mest att det var FÖR stort. Skulle hellre vilja åka till San Francisco!

    ReplyDelete
  2. Tränar ni på vattnet på vintern? Det måste vara rejält kallt!

    ReplyDelete
  3. Rodd verkar väldigt populärt. Hur många är ni som tränar? Verkar riktigt kul!

    ReplyDelete