Thursday, October 27, 2011

Hej hej allihopa!




Jag heter Jesper Eriksson och är 18 år gammal. Jag går sista året på Campeon, och kommer alltså vara fri från skolan ett tag efter det här året, vilket ska bli jätteskönt! Jag bor i en by utanför Helsingborg som heter Viken, och har ungefär 5000 invånare, men jag spenderar mycket av min tid inne i Helsingborg.

Jag bor tillsammans med mina föräldrar och våra två katter, Caesar och Stalin. Eftersom det börjar bli vinter här i Sverige är det snart dags att åka skidor och snowboard, vilket jag tycker är jättekul!! På fritiden gillar jag att umgås med mina kompisar och se på film eller bara ha kul. Jag tycker om många amerikanska tv-serier, såsom Entourage, Bored to death och How i met your mother. Jag har varit i USA en gång innan med min familj och då var vi mest i Florida och på Miami Beach. Vi var även och besökte Universal Studios, vilket var coolt.

Jag ser verkligen fram emot att träffa er och hoppas ni har det bra tills dess!

1 comment: