Sunday, October 23, 2011

Hej på er!


Mitt namn är Andrea och jag är 18 år. Jag går som de andra på Campeon Frigymnasium och läser samhälle med inriktningen kommunikation. Jag tycker Campeon är en fantatiskt mysig och bra skola och jag trivs där väldigt bra. Det är rätt litet och det är precis det jag gillar, alla känner alla och det blir gemenskap på skolan.

Jag bor i Viken, det ligger cirka tjugo minuter utanför Helsingborg. Där bor jag med mina föräldrar, min lilla syster och min hund. Jag tar också bussen till skolan, (ibland tillsammans med Jennifer). På min fritid brukar jag vara med mina vänner och med min pojkvän. Jag älskar att resa och vill inget annat än resa iväg på varenda skollov som vi har. Tyvärr är det inte möjligt, men så ofta det går så reser jag med min familj, mina vänner eller min pojkvän. Helst till varma länder där man kan sola, bada och bara ta det lugnt.

Jag har gått på gymnastik i flera år och har även jobbat som gymnastiklärare. Men nu har jag slutat med det då jag fick problem med mina knän och då jag måste lägga mer tid på skolan. Nu tränar jag på gym i Höganäs när jag får tid istället.

Jag gillar USA väldigt mycket och har varit där tre gånger förut. Sist jag var där var sommaren 2010. Då var jag i Cincinnati och jobbade som ledare på ett YMCA läger för barn. Det var en jätterolig upplevelse, jag fick vara med om mycket roliga saker och jag lärde mig en hel del nytt.

Det ska bli roligt att prata och träffa er alla framöver!

Så länge får ni ha det så bra och fråga gärna saker om ni har några frågor!

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. På bilden är jag i Kroatien, den är tagen nu i somras när jag var där på semester.

    ReplyDelete
  3. Jag har varit i Florida, New York och Cincinnati två gånger. Jag gillar verkligen USA!

    ReplyDelete