Tuesday, November 29, 2011

Projektarbete

Tjenare allesammans!

Jag har liksom alla andra tänkt berätta vad jag ska skriva om i mitt projektarbete. Eftersom jag har planerat att läsa vidare på ett universitet efter gymnasiet och är väldigt intresserad av att göra detta utomlands hade jag tänkt jämföra skillnaderna mellan universiteten i Sverige och USA. Finns det några skillnader? Hur skiljer sig ansökningen till ett svenskt universitet från ett amerikanskt universitet? vad finns det för för- & nackdelar med att studera i Sverige samt USA osv. Jag tänker först och främst utgå ifrån lunds universitet och university of Michigan. Jag hoppas att någon av er är villig att hjälpa mig med detta!

Hör av er om ni har några frågor.

Tack och hej, leverpastej.
/Mvh Oskar

No comments:

Post a Comment