Monday, November 28, 2011

Projektarbete again.

Hi there!
Hoppas ni har haft en bra helg och en trevlig Thanksgiving.
Här i Sverige börjar alla längta efter julen och julstöket är i full gång!
Vi ska då berätta vad vi har valt att skriva om som vårt projektarbete. Tänkte också dra det på engelska. Inte för att jag underskattar er svenska, men jag vet själv hur svårt det är att förstå spanska...

Maybe you remember that I spent the spring as an exchange student in the US. Now I want to compare the American high school with the Swedish one. I got to experience a lot while I was there, but I want to know more about what you thought of your high school years. It can be about anything: classes, sport, "school spirit", prom, graduation and so on. I experienced a lot of differences and after you've been visiting us here in Sweden, maybe some of you could tell me what you think are the biggest differences.
Hope that someone more than me finds it a little bit interesting :)

Talk to you soon!
Jen

2 comments:

  1. Jag tycker att high schools är olika i många platser i USA. Min high school var stort och jag hade mer än 2000 studenter i min skolan och jag hade 500 personer i min klass. Jag tyckte om idrott och jag spelade softball och sprang på cross country. Flesta av mina vänner spelade idrott också. Jag ska skriva i engelska nu.
    Alot of students have different high school experiences. My high school was hard academically and I was involved in a lot of sports and needless to say, I was ready to go to college. I think the best memories from high school is from all the different clubs and sports you try. I still stay in contact with some of my teachers.
    Jag vet inte om min förklaring är okej. Jag hoppar att det är okej.

    ReplyDelete
  2. Det är super! Trots att det var en stor skola, hade ni ändå mycket av vad vi kallar "school spirit"? Jag var i en ganska liten stad och där var alla engagerade i t.ex. killarnas basketlag. Är det samma sak på större skolor?

    ReplyDelete